مزایای استفاده از ماسک تنفسی سه لایه پزشکی ونگارد

مزایای خرید ماسک تنفسی سه لایه ونگارد

مزایای استفاده از ماسک تنفسی سه لایه پزشکی ونگارد

مزایای استفاده از ماسک تنفسی سه لایه پزشکی ونگارد : ماسک سه لایه جراحی کاملا بهداشتی که، ماسک سه لایه کشدار که بعضا به اشتباه بعضی افراد آن را ماسک صورت هم می‌نامند. شکل و شمایل این ماسک‌ها عموما به صورت مستطیل شکل بوده. و دارای دو کش نرم برای نگهداری روی گوش‌ها است بیشتر ماسک‌های جراحی دارای چین خوردگی هستند.

از سه تکه استفاده می‌شود تا کاربر بتواند ماسک را طوری گسترش دهد که منطقه را از بینی تا چانه بپوشاند. ماسک های جراحی یکی از بهترین نوع ماسک برای پیشگیری از انواع ویروس ( آنفلوآنزا ، کرونا ، و ویروس های ناشی از سرما خوردگی ) 


ماسک های پزشکی یک بار مصرف می باشد که از 2 لایه پارچه اسپان باند و یک لایه ملت بلون تشکیل شده است. لایه های اسپان بند وظیفه جلوگیری از ورود کوچکترین ذرات معلق در هوا به داخل مجاری تنفسی را بر عهده دارد. ملت بلون نیز به عنوان لایه اصلی فیلتراسیون در این نوع ماسک عمل می کند. ماسک های پزشکی حدود 2 الی 4 ساعت، از شما در برابر عوامل بیماری زا محافظت می کنند .


خط تولید ماسک سه لایه ، با استفاده از فلز استیل ضد زنگ به تولید رسیده است. بنابراین در تماس با رطوبت و هوا، از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. همچنین با استفاده از کش زن اتوماتیک، عملیات کش زنی خیلی سریع و به صورت خودکار انجام می شود .

و بدین ترتیب ماسک ها به صروت کاملا بهداشتی و بدون دخالت دست تولید می شوند. پس از تولید ماسک ، برای افزایش اطمینان از سلامت ماسک‌ها. و عاری بودن آنها از بار میکروبی و حفظ سلامتی مردم پرتودهی می‌شوند. و بعد از پرتودهی اماده بسته بندی و روانه بازار میشود.

دیدگاه شما

۲ دیدگاه

  1. mahdiezati yazdani گفت:

    ??? عالی .
    موفق باشید ⁦♥️⁩?

0
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.