سنگ مرمر پرتقالی

سنگ مرمر پرتقالی

سنگ مرمر پرتقالی در فرهنگ لغت واژه ی مرمر به معنی درخشش و درخشندگی است.

سنگ مرمر پرتقالی

یکی از معادن معروف مرمر ایران می توان به مرمر پرتقالی خراسان شمالی . مرمر پرتقالی بجنورد، اشاره کرد. این سنگ در قالب اسلب ، تایل ، اکسسوری های سنگی و روشویی فرآوری می شود. و با قیمت های مختلف جهت صادرات به کشور های مختلف. از جمله چین و حوضه خلیج فارس و اروپا ارایه و عرضه میگردد.

سنگ مرمر پرتقالی از سنگ های نرم بوده است .و برای تولید این سنگ. نخست صخره های مرمری را به صورت قطعات بزرگ خرد و تیکه تیکه می کنند. که به آن عملیات باطله برداری می گویند. بعد از باطله برداری عملیات استخراج کپ های بزرگ انجام می شود. و پس از آن از سیم بر برای قواره کردن سنگ استفاده میشود. سپس آن ها را به کارخانه های سنگبری انتقال می دهند. و  درآنجا سنگ ها را به ابعاد مناسب برش می دهند. بعد از برش، سنگ را به وسیله ی دستگاه های خاص صیقل می دهند. که دستگاه ساب نام دارد تا بدین طریق سطحی هموار و صیقلی پیدا کند و آماده ی مصرف بشود. سنگ مرمر با زیبایی خاصی که دارد برای صنعت مجسمه سازی و انواع محصولات سنگی. که در سایت سیلک کالا قابل عرضه می باشد ، نیز استفاده می شود.

برای دیدن محصولات بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://silkala.com/shop/

سنگ مرمر پرتقالی با قابلیت انتقال نوری که دارد. از آن در بک لایت های تلویزیون و کانتر های کافی شاب . و مغازه های طلا فروشی و حتی در کانتر آشچزخانه استفاده می شود. که عبور نور به زیبایی آن را پندین برابر می کند.

سنگ مرمر پرتقالی جزء شیک ترین ، خاص ترین و زیبا ترین سنگ های مرمر است. بهترین معدن این سنگ در استان خراسان شمالی قرار دارد.  گفتنی است بهترین معادن مرمر در ایتالیا . مکزیک و ایران وجود دارد که ایران از لحاظ رنگی برتر می باشد. و رنگ پرتقالی آن با رگه های سفید فوق العاده زیبا می باشد.

غالبا از سنگ مرمر پرتقالی برای ساختمان های گران قیمت و لوکس استفاده می شود. چرا که استفاده از آن در ساختمان های ارزان قیمت مقرون به صرفه نمی باشد. ما در مقاله ی زیر به بررسی مشخصات و لیست قیمت انواع اسلب سنگ مرمر پرتقالی می پردازیم.

سنگ مرمر پرتقالی
سنگ مرمر پرتقالی
0
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.