ماسک سه لایه Face Mask

ماسک سه لایه ملت بلون Face Mask اس ام اس بایکو اسپان باند

ماسک سه لایه پزشکی یا به زبان انگلیسی Face Mask که در بازار از آن به ماسک تنفسی نام برده می شود . متشکل از سه لایه است که در ماسک های موجود در بازار مختلف می باشد. به طور مثال لایه ملت بلون و لایه اس ام اس SMS و بایکو . ما در اینجا به شما مدل های مختلف ماسک سه لایه Face Mask در بازار ایران و بین الملل را ه اختصار توضیح می دهیم :

ماسک سه لایه اسپان باند

ماسک سه لایه اسپان باند متشکل از : سه لایه اسپان باند که معمولا هر لایه از اسپان آن 25 گرم می باشد

موارد استفاده :

این نوع ماسک مناسب برای کاخانه ها و مکان های دارای گرد و غبار. برای جلوگیری از هوای آلوده بیشتر استفاده می شود .

ماسک دو لایه اسپان با لایه وسط ملت بلون

ماسک سه لایه متشکل از دو لایه اسپان و لایه وسط ملت بلون . که به طور معمول از لایه اسپان باند 25 گرم و لایه وسط ملت بلون که دارای گرماژ 17/5 تا 25 گرم می باشد .

موارد استفاده :

این نوع ماسک سه لایه مناسب برای بیمارستان ها و مراکز درمانی می باشد . و این نوع ماسک سه لایه از طرف اداره بهداشت برای جلوگیری و پیشگیری از ویروس کرونا پیشنهاد شده . مناسب برای پیشگیری از این ویروس می باشد .

ماسک دو لایه اسپان و لایه وسط SMS اس ام اس

ماسک سه لایه متشکل از دو لایه اسپان و لایه وسط اس ام اس SMS است .که در آن از دو لایه اسپان باند 25 گرم و لایه وسط اس ام اس 17/5 تا 25 گرم استتفاده می شود .

موارد استفاده :

این نوع ماسک سه لایه مناسب برای پیشگیری از ویروس های آنفولانزا و ویروس کرونا می باشد .

ماسک دولایه بایکو با لایه وسط ملت بلون

ماسک سه لایه متشکل از دو لایه بایکو و لایه وسط ملت بلون می باشد. که متشکل از بایکو 17/5 تا 25 گرم و لایه ملت بلون بین 17/5 تا 20 گرم می باشد .

موارد استفاده :

این نوع ماسک سه لایه مناسب برای افراد که پوست حساسی دارند. و این نوع ماسک یکی از بهترین ماسک های موجود در بازار برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا می باشد . و از این نوع ماسک در مراکز پرخطر و جوامع پزشکی استفاده می شود .

ماسک سه لایه اس ام اس SMS

این نوع ماسک سه لایه متشکل از سه لایه اس ام اس SMS می باشد. که به طور معمول لایه ها ی آن متشکل از اس ام اس 17/5 تا 25 گرم می باشد .

موارد استفاده :

این نوع ماسک سه لایه در مراکز در مانی استفاده می کنند و مناسب برای پیشگیری از ویروس کرونا می باشد.

0
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.